dimarts, 9 de febrer del 2016

Per si has de fer un regal







Per si has de fer un regal et diré que amb una mica d'inspiració i "carinyo" es pot vestir d'una manera bonica, i que no resulti tant fred.
La història d'aquest regal ve de que el meu nebot més gran, en Bernat, s'ha independitzat i els seus tiets i cosins li hem fet un obsequi. Per entregar-li vaig voler fer una presentació amb una caixa reciclada que vaig folrar amb un tros de paper decorat.


Era una caixa on a dins hi havien unes mostres de papers i per sort la part exterior era d'aquest color marró suau tant bonic. Amb el paper el que vaig fer va ser anar tapant les lletres que tenia impreses la caixa al davant, darrera i als costats.


El text de la dedicatòria el vaig imprimir i tallar amb tires estretes. I també, com no, vaig posar la seva inicial a la tapa.


Suposo que ja imagineu quin regal li he fet oi?. Un cop s'obre la caixeta hi ha una carpeta; a la part frontal segueix la dedicatòria i amb la fletxa i la cinta mètrica li indico que ha de passar la pàgina. El regal ha coincidit també amb el seu 26 aniversari, de manera que si us fixeu he posat un 2 petit al costat del 6 de la cinta.



I un cop es passa la pàgina podeu veure una foto del regal. La vàrem fer el dia que el vàrem comprar. 


I això és tot. A banda de cuidar la presentació penso que sempre és important cuidar el missatge, que sigui emotiu. Evidentment el regal és el que queda, i el que utilitzarà, i el que ell volia, sens dubte, però una frase especial no es compra amb diners... Com a molt la treus del Pinterest!!!

Fins aviat.

1 comentari:

  1. Quina gran idea!!
    I tema rentaplats, l'entenc ja s'ha convertit en un IMprescindible.
    Ptnnns

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails