dimarts, 10 de novembre del 2015

P|50 : Cinquanta


Doncs sí, finalment cinquanta. I a Salamanca.
El meu PL corresponent al mes d'agost comença amb aquest layout 30x30. Cada aniversari de la família l'he recordat així, amb una pàgina especial per cada un de nosaltres amb una foto ben gran. 
La foto me la va fer el Joan el dia del meu aniversari. No és la meva millor foto però en aquell moment em sentia molt feliç, a Salamanca, un lloc on no hi havia estat mai i que considero espectacular i amb la meva parella, compartint cada minut del dia. Només em faltaven la Berta i el Pol per fer una celebració complerta. Tot el text que hi veieu escrit amb l'ordinador és la lletra de la cançó Photograph de Ed Sheeran, i a la part dreta he escrit una traducció una mica lliure de la tornada. No té res a veure amb un aniversari però si molt a veure amb el que sento per la fotografia.


A la part de darrera del layout he posat una altra foto gran.



Com a decoració només una etiqueta de les que havia dissenyat per MdeMini.


I aprofitant l'espai del costat de la foto hi guardo una carpeta amb documents a dins : planells, informació de la zona i mails de reserva i d'informació dels llocs on anar.


I ara sí que comença la part de viatge : Benvinguts al Llarg Viatge, no només era el meu regal d'aniversari, sinó també una referència al llarg viatge de la vida.


He optat per retallar l'etiqueta 10x15, adaptant-la al disseny d'aquest full de fundes.


També m'agrada fer fotos més grans i retallar-les.


Faig la mínima decoració degut a que m'agrada posar el màxim de fotos. De vegades voldria ser més decorativa però penso que en el fons això és un àlbum de fotos, i poca cosa més.


Si no coneixeu Rueda, us ho recomano.



Aquí vaig optar de nou per tallar l'etiqueta, i decorar-la una mica més. 







I malgrat dic que això és un àlbum de fotos, també us he de dir que vaig fer scrap "on the road", amb alguns estris vaig anar omplint aquesta llibreta verda amb petits records


Targetes dels restaurants, escrits, dibuixos. No és un diari com a tal, sinó més aviat un conjunt de peces adherides que són els nostres records del viatge.



L'espelma del meu sopar d'aniversari :


I aquest és l'estoig i els estris que duia, tot molt simple. Ha estat la primera vegada que porto material per fer un mini durant un viatge i ha estat agradable de fer en el moment, abans o després de dinar, en el cotxe o assentada en un banc al carrer, durant el mini-curs de cata...


Les llibretes, una petita i dues grans, de les quals la de paper blanc encara està per estrenar són del Natura.


I com no podia ser d'una altra manera, avui acabo aquesta entrada amb la cançó Photograph



Espero que us agradi tant com a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails