dimarts, 10 de febrer del 2015

P|50, gener

Avui vull compartir el meu primer mes del 2015. 
El projecte no està estructurat per setmanes, de manera que poden haver-hi algunes fotos que tenen relació entre elles, i altres es van afegint entre mig, juntament amb les etiquetes escrites, les etiquetes de decoració i el calendari.


Pel que fa al text, he procurat dividir-lo entre les 4 etiquetes que tenen pauta per escriure però intentant que es puguin llegir separadament. Vaig descartar escriure-les a mà perquè si ho faig a l'ordinador sempre reflexiono més el que hi poso.


Pel que fa a la decoració, m'agrada alternar decoració dins i fora de la funda.



També he volgut incloure algun objecte, com aquesta etiqueta de roba, que una part està fora de la funda i l'altra dins.
Acostumo a ser prudent amb l'us de les tipografies però amb aquest projecte no vull marcar límits i combinar totes les tipografies que m'agradin, tant a les etiquetes impreses,com al text, com als comentaris escrits directament a les fotos.


Malgrat tenir 6 tipus diferents de fulls trobo interessant posar una foto petita en una funda més gran, o una foto gran tallada en dues parts, per posar-les cada una en una funda, com veureu més avall.



Això sí, m'agrada donar importància a les fotos, encara que siguin d'allò més simples. Si una cosa té de fàcil el PL és que la base és la foto 10x15, de manera que no s'ha de tallar massa, com a molt la talles per la meitat. En el meu cas també utilitzo 15x20 per fer les fotos 15x15 que podeu veure a la primera pàgina, o 15x20 per fer dues fotos 10x15. Suposo que la filosofia de tot plegat és que sigui ràpid de fer, i que malgrat es pot decorar tant com es vulgui, realment l'arxiu de les fotos està molt simplificat.



El que menys m'ha agradat d'aquest mes de gener és que en la majoria dels casos són fotos interiors, amb amics, família, amb moments quotidians també a casa, però trobo a faltar una mica de llum i aire lliure.




Espero que us animeu. Ja veieu que no cal fer-ho massa complicat, i estic segura que amb el pas dels dies serà molt agradable de veure.

Fins aviat.

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails