dimarts, 27 de gener del 2015

Gener : Començament


Tal com us vaig comentar dies enrere aquest any 2015 vull fer el meu Project Life particular, un projecte anual on tot hi serà a dins, una mica de layouts, molt pocket scrapbooking, moltes fotos, i també paraules ja que aquest any em vull dedicar a escriure. Ara us ho explico amb el text introductori del meu P|50.

Aquesta és la meva història de l'any 2015, l'any que en faig 50.

Conté les meves paraules i la manera que veig la vida darrera d'una càmera i un mòbil.
Conté les persones que estimo, que m'acompanyen i donen sentit a la meva vida, tal com jo els veig cada dia, tal com són, tal com viuen.
Conté la meva imatge, autobiogràfica, una dona madura que treballa fora i dins de casa i vol tenir un petit espai creatiu per pintar una vida maca on tot es pot assolir
Conté els meus paisatges, els meus llocs especials, el sol, el mar i la sorra, els camps de gira-sols i panissars, els campanars que toquen els quarts i les hores, els camins i els boscos màgics de pollancres arrenglerats.
Conté aniversaris, la celebració d'un nou any, un any més, la vida que transcorre, el pas per l'adolescència, la maduresa, la vellesa dels pares. Conté l'alegria, la festa, el regal, el somriure, la companyia de tots, encara que per a mi "tots" no cal que siguin molts.
Conté les meves escapades i vacances, la vida lenta sense despertador, la vida bonica tots junts, estones al voltant d'una taula explicant històries, dies més llargs i nits d'estiu, calor i cels blaus després de la tramuntana, postes de sol, fogueres, coca i cava.
Conté el món humà que m'envolta, persones com jo amb ganes de somriure, de compartir i d'ajudar-me a ser una mica més social.
Conté el Nadal, 7 dies, il.lusió, joia i celebració. Conté llumetes, torrons i panetone, família i taules llargues, caldo amb galets farcits, color vermell i regals ben embolicats. Conté màgia i una sensació d'alegria que es comparteix a tots els àmbits.
Sóc jo, fent 50 anys, el 9 d'agost, celebrant i agraint.

Sóc jo, simplement.

Per dir-ho clar : és el meu àlbum de fotos.
I com a tal havia de començar amb la meva foto, res de fotos familiars...



I darrera del primer layout, endavant el meu 2015, amb el millor començament, aquest :


Feia molts mesos que no feia un layout, de manera que ha costat lo seu...
L'etiqueta del mes de gener es comprada a One Little Bird per estalviar-me la feina de muntar-me el calendari, i després he fet els canvis de tipografia en els títols.


I aquest és el layout de la pàgina d'introducció, vist fora de la funda de 30x30cm


De moment no us en ensenyo res més, però us explicaré que m'he comprat el pack A amb 6 tipus de pàgina diferents, de manera que em puc tornar boja fent combinacions de fotos. Pel que veig hi ha una tendència a utilitzar el full disseny A però a mi em sembla una mica repetitiu, de manera que m'he llençat a la piscina, m'he fet plantilles de photoshop amb cada disseny de fulla i vaig posant fotos a mida que avança el mes. Després tocarà imprimir-les i decorar. També veig que hi ha una tendència a fer PL més petit, de mida 6x8 o 12x9 però mira, a casa meva : el burro grande aunque no ande.

També una cosa important : vull escriure i acompanyar les fotos amb paraules, prenent-me el moment per fer-ho, sense presses. No cal que sigui cada dia, pot ser a final de mes fins hi tot, no cal explicar que he fet avui i on aniré demà, sinó més aviat com ha estat el mes, a qui hem vist que feia temps que no vèiem i de que m'he sentit feliç. He decidit que vull escriure a l'ordinador i després afegir el text a una etiqueta.

I parlant d'etiquetes, ja sabeu que m'agrada dissenyar de manera que per aquest P|50 buscaré etiquetes que m'agradin i les faré a la meva versió. No penso crear massa, simplement adaptar el que m'agrada.





Només cal imprimir-les amb una cartolina amb una mica de textura i gruix i son la decoració perfecte, a mes de ser el lloc ideal per escriure.
Si us agraden les podeu descarregar aquí.

Etiquetes Projecte 50 Gener

Per imprimir-les heu d'anar a Imprimir i canviar l'escalat de pàgina a Cap, ja que les etiquetes grans queden una mica justes en un A4, però penso que a aquesta és la millor composició per tal de no gastar massa paper.



I per acabar el post d'avui, que anava de Començaments us deixo amb una de les cançons de la pel.lícula Begin Again : Lost Stars en la versió de la Keira Knightley


Si us agrada també podeu escoltar la fantàstica versió de Adam Levine
Fins aviat.

2 comentaris:

  1. que bonic que serà aquest PL!! Ja tinc ganes de veure més...;)
    Gràcies per compartir el que dissenyes...ja saps que sempre me n'aprofito!
    Un petó

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Maica, no faig PL tradicional, però si un recull de l' any a la meva manera i les teves etiquetes són massa boniques per no fer-les servir!!
    Fins aviat!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails