dilluns, 15 de desembre del 2014

Imatges d'Advent


Avui us vull mostrar com va evolucionant el meu Imatges d'Advent d'enguany. En l'entrada anterior us comentava que és un petit àlbum de fotos i text on intento deixar constància del meu camí cap al Nadal.

Penso que finalment faré l'enquadernació amb espiral, però això no serà fins que no estigui del tot acabat.



A cada foto he posat un comentari, per completar el que diu el text.










He combinat fotos de mòbil amb fotos de la meva càmera. No ens faig masses, i intento triar alguna cosa significativa del Nadal, o que formi part de les coses que fem especialment en aquestes dates. Quan tens fills grans el Nadal i també l'Advent es víuen d'una manera diferent, no amb tanta il.lusió, de manera que m'agrada donar valor a aquestes petites coses.

De moment tinc fet fins el dia 10, tot i que cada dia faig la o les fotos, i escric el diari (és important fer-ho el mateix dia). I paral.lelament estic acabant la nostra postal de Nadal. Aquest any m'ha costat molt inspirar-me : no tenia cap foto que m'agradés, dubtava del missatge, no tenia materials. Penso que l'any passat vaig tenir molta inspiració i aquest any em sentia pressionada per no poder-ho millorar. De vegades penso massa, i un dia m'explotarà el cap si no vigilo...

Però bé, això és el que finalment n'ha sortit : materials de fa 4 anys, un missatge repetit i la única foto de tots 4.


Aquest any celebrem el Nadal a casa nostra. Ens toca cada 4 anys, i per a mi és una celebració especial que visc amb molta il.lusió, i per això la idea de la coroneta que vol imitar les que es posen a les portes i la invitació a entrar, utilitzant la lletra de la cançó de Sisa.





Espero que us hagi agradat.

2 comentaris:

Related Posts with Thumbnails